افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا/لزوم بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان/تسهیل قوانین صادراتی امری مهم درمبارزه با قاچاق میوه
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا/لزوم بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان/تسهیل قوانین صادراتی امری مهم درمبارزه با قاچاق میوه

  • افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا/لزوم بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان/تسهیل قوانین صادراتی امری مهم درمبارزه با قاچاق میوه

    از افزایش صادرات غیر نفتی به کشور های اروپایی تا تاثیر قانون بر قاچاق و بازنگری در قوانین پیش فروش ساختمانی از مهمترین عناوین امروز بوده است.

    کارشناس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر قاچاق کالای استان آذربایجان غربی اعلام کرد: ارزش سیگارهای امحا شده درشهرستان خوی ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است.

    صادرات غیرنفتی ایران به اروپا در پنج ماهه ابتدایی سال گذشته ۵۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بود که این میزان ۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

    کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند که؛ قانون پیش فروش ساختمان بعد از گذشت چهار سال از تصویب و تایید آنطور که باید موفق عمل نکرده ،لذا بر لزوم بازنگری و اصلاح این قانون برای حل مشکل پیش فروش های بدون ضابطه تاکید کردند.

    رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: باتوجه به مازاد تولید و کاهش صادرات احتمال کاهش قیمت مرغ در بازار وجود دارد.

    رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: دولت با تسهیل قوانین صادراتی و نظارت کافی در مرزها می تواند از قاچاق محصولات کشاورزی جلوگیری کند.

    در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل با رشد ۱۰۵٫۸۷ واحد در ارتفاع ۷۶ هزار و ۲۷۲ واحدی ایستاد.

    هیات وزیران وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و نهادها و شرکت‌های دولتی را به تأمین ۲۰ درصد برق مصرفی ساختمان‌های خود از انرژی‌های تجدیدپذیر ملزم کرد.

    مدیرعامل شهر پردیس گفت: با فعالیت های صورت گرفته خارج از قرارداد، قیمت فاز های مختلف مسکن مهر شهر پردیس تغییر کرد.

    نمایندگان مجلس معتقدند تاسیس شرکت های هواپیمایی با هدف ایجاد فضای رقابت به افزایش کیفیت خدمات رسانی در حوزه حمل ونقل هوایی منجر می‌شود.

    اختلاف در آمار مراکز آماری بلایی بزرگ است و این مساله موجب بی‌اعتمادی در مردم می شود.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:




:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: